Gnaget är laget som aldrig tappar taget, men om dom tappar taget så kämpar dom ändå. För det är AIK.


Vadå inget liv??
Mycket läxor att göra idag!
Lika bra att sätta igång på en gång. Sen ikväll är det dödens träning, bara fys i en timme.... Om jag inte överlever önskar jag er alla ett väldigt trevligt liv.... Hade även världens bästa dag idag i skolan! Skrattade så mitt smink hade runnit i hela ansiktet, tack vare lilla Empi. Älskar dig vännen♥

Detta behöver ni inte läsa, bara en påminnelse till mig själv. :) Det ända sämsta är att alla förutom dom sista är till imorgon & jag har inte ens börjat. STÖÖN
Biologi - könsjukdomar + läsa massa sidor
Spanska - översätt hela sidan
Engelska - massa glosor
Matteläxa (vilket jag förmodligen inte kommer hinna...)
Plugga inför svenskaprovet


Kommentarer
Postat av: della

H A M M A R B Y T I L L D Ö D E N <3

2011-01-18 @ 21:47:25
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0