"Jobbskuggning"


Hallå! Länge sen jag skrev men har haft fullt upp helt enkelt! Kan sammanfatta dagarna lite: onsdag var det öppet hus i skolan som jag var på & hjälpte till med. I torsdags pluggade jag till svenskaprovet och tränade. I fredags träffade jag Maja, Della och Bella och såg Aik-Caperio. Riktigt kul. Igår så spelade jag en innebandymatch som vi vann med 7-3 och sen var jag och med mamma & gjorde lite saker & sen satt & titta på oth hela dagen typ.. Haha.

Nu ska jag äta och sen fort till stan med Jossan och leta "praoplats" (vi har inte prao i våran dåliga skola!!) vilket SUGER. Men ska iallfall fixa klart mig nu och sånt. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: TJJAAA SOFIA!! antar att du bara kollar den här bloggen så svarar här.. aa i E :) <3

2011-01-23 @ 18:48:15
URL: http://mlihs.blogg.se/
Postat av: A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Svar: Jag gick dit, var trevlig och frågade. Inne stan var det, men inte den på drottninggatan. Där behöver man vara där minst 4 veckor ;)

2011-01-23 @ 21:02:21
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Svar: Jag gick dit, var trevlig och frågade. Inne stan var det, men inte den på drottninggatan. Där behöver man vara där minst 4 veckor ;)

2011-01-23 @ 21:02:21
URL: http://adada.blogg.se/
Postat av: A D A | | A D A D A . B L O G G . S E

Svar: Jag gick dit, var trevlig och frågade. Inne stan var det, men inte den på drottninggatan. Där behöver man vara där minst 4 veckor ;)

2011-01-23 @ 21:02:24
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0