JVM!!!

Tagga nu boys! JVM nu wtf! Nej men nu sitter jag och kollar på hockey, junior vm. Ryssland leder tyvärr med 1-0 men de har bara gått 1 period så de är chill. Kom igen nu Sverigeeeeeeee!

Hallåha! Träffade ju somsagt Sofia i dag. Hon gick och småhandlade och jag köpte ingenting. Fast hade inga pengar med mig. Men jag måste köpa lite saker till Gothia imorgon. Efter vi hade vart i Täby Centrum så åkte vi hem till mig, Sofia fick sin One Tree Hill box och jag packade ihop lite saker jag skulle ha med över till mamma. Massa skit bara. Fast nä. Men efter de har jag ätit pannkakor, mummmmms! De va gott för de va längesen. Men nu måste jag kolla på matchen!! See yah bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0