Kaozzzzzzzzzz man!


Tjenixen sixten! Sitter och lyssnar på musik och oroar mig över att jag kanske håller på att få en finne bredvid nästan!!! Helvete, men vi återkommer om hur den blir efter natten, haha tönt jag är men. Okej jag gick till speglen nu och kolla så jag tror inte det är någon större fara. Vi får hoppas det iallafall. I morgon är det onsdag och det börjar dra ihop sig tills det är dags att sätta sin röv på bussen och åka till Gothia!! Är så taggad, tror jag iallafall! Oja jag är lite konstig och ja det är normalt att erkänna det själv också! Men i morgon onsdag ska jag träffa min vän Nattis! Vi ska in till stan tror jag men sen måste jag packa som bara den, så ska vara hemma i tid så de inte blir stessigt om jag måste köpa något till resan!

I dag har jag varit i centrum och handlat lite grejor, sen har jag spelat innebandy. De va kul, och längesen. Har typ inte tränat på en och en halv vecka så kände mig lite ringrostig eller vad man säger.. Jaja ska börja röra mig mot sängen typ snart kanske.. För ska upp ganska tidigt i morgon. Eller vi får se om jag orkar stiga upp.. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0