One tree hill


Så jävla sööt brud. Bilden är tagen av Della (förmodligen) men jag tog den ifrån facebook! 
Orkar inte berätta om dagen, vill bara berätta att matcherna idag vi spelade mot 95:orna gick såådär. Vi spelade 4 "halvlekar", två blev lika & två förlorade vi (;

Vad mer? Sitter såklart och tittar för fullt på oth, var bara tvungen att skriva lite för er kände jag! Vi har ändå ganska många trevliga prickar som klickar in varje dag, så då är det kul att blogga men, det finns nästan alltid ett men, det är ju 100000 gånger roligare om man får kommentarer! Det vet ALLA som bloggar :) Imorgon ska jag gå upp vid sju för att möta Della klockan nio och äta frukost med henne! Måste vänja mig vid att gå upp tidigt, då jag ska befinna mig på ett ställe 10 minuter bort ifrån mig klockan 05.40 på torsdag.... Segt... Aja, kommer förmodligen ha bästa långhelgen! (kanske på året?) :D:D Hah.


Kommentarer
Postat av: della

wohoooooo frulle @ donken liksom

2011-01-05 @ 01:48:33
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0