Tja

Jag har inte lust att skriva, alls. Det finns ingenting som lockar med bloggen? Jag tycker bara att det är skönt att skriva av sig. Men inte här. Inte någonstans på nätet. Även fast det är hur skönt som helst att skriva på datan som går skitsnabbt och inte för hand som tar jättelång tid + att man får ont i handen snabbt genom att skriva av sig precis allting man vill ha ut...

Men jag har lärt mig så mycket dom senaste veckorna, vilka personer som verkligen kommer finnas där för mig. Och dom är inte många. Vilket är jävligt synd, för jag trodde det var minst dubbelt så många, men vad kan man göra? Right? Iallafall så fortsätter livet helt okej. OTH är en stor del av livet, men det måste snart ta slut, för nu börjar skolan på allvar igen och mina betyg ska byggas uppåt denna termin, OHYEAH!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag finns här gumman, så hoppas du räknar med mig<3

2011-01-14 @ 21:46:04
URL: http://jjosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0