Fångarna på fortet


Nytt år, nya möjligheter!
Det känns som att 2010 tog slut lika fort som det började, typ. Det känns inte som att det har gått ett år sedan det var nyår, det känns som det var igår jag började åttan och i förrigår jag var i USA.. Och 2011 är så himla fult ord, säg det högt så hör ni. Tänk er att säga, "sommar elva", fast sånt kanske man inte säger längre? Haha kanske inte...?

Idag sov jag ju hos sandra, vi vaknade typ vid ett och pappa hämtade mig och Johan vid tre eller något och Maja kom kanske vid halv fyra. Vi hängde här och spelade sims och snackade massa. Sen drog hon till maten och i kväll ska jag njuta av läsk och godis, (för det är sista gången på 6 månader, förmodligen, jag äter och dricker det... Ska ha förbud i ett halvår för att få pengar!) och titta på fångarna på fortet med alla bloggare klockan åtta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0