Första inlägget år 2011


1 Januari 2011 är de i dag, första dagen på hela året. Som vi hoppas ska bli ett helt awesome år.


Hej! Hur mår ni? Jag mår bra eller vad man ska säga, lite trött men vad gör de? Jag sitter här och trycker i mig godis inför hela året. Eftersom jag tänkte som Sofia ha godisförbud. Jag ska iallafall ha i minst ett halv år sen får vi se om jag vill ha de längre. Så alltså den 2 Juni har jag haft det i ett halvår! Då vet ni de. De va längesen jag bloggade så vet inte hur jag ska skriva riktigt. När jag hade vaknat och fixat mig i dag som var klockan 3 typ stack jag till Sofia(delägaren på denna blogg). Och vad vi gjorde skrev Sofia. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0