Study


Idag är jag på ett blogghumör, även fast det är det sista jag behöver göra, så jävla typiskt mig! Jag kommer aldrig lyckas höja mig i skolan. Jaja wh4tever. Iallafall försöker jag få in alla dessa jävla spanska glosor i mitt huvud. Dom är skitsvåra och min hjärna vill inte samarbeta och lära sig skiten, fattar inte problemet? Det är väl ta mig fan bara att lära sig! :)

Iallfall har jag träning senare.. Najs! Hoppas min huvudvärk går över tills dess, men har precis tagit en alvdeon, så den borde det. Soft. Skolan är fett chill på torsdagar, vi har två seriösa lektioner, en lektion där vi sitter och snackar & spelar mobilspel & sen älskade jumpa! Nu ska jag försöka plugga, sounds gr8 huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0