Cookies


Ph: by me, godaste kakorna ever (enligt mig iallafall)! Dom smakar typ lite snickers, jag verkligen älskar dom! Om ni vill ha recept får ni väl fråga antar jag, så kanske jag lägger ut det, beror på mitt ork. Heh

Hej töntar!
Vad gör ni? Själv sitter jag och tittar på oth säsong fem. Najs. Haha om ni har sett den så har ni väl sett hur ful Nathan är, iallafall första avsnitten. Haha. Jag dör. What else? Hade även en trevlig skoldag. Eller nja, jag har verkligen vaknat på fel sida idag. Men man kan inte vara på topp all the time. Alla kommenterade typ 1000 gånger att jag vaknat på fel sida, och egentligen, like I didn't know after the first time? Blev ju bara ännu mer irreterad. ;)

Nej men nu är farmor och farfar här. Vi har ätit massa god mat och sånt. Träffar inte dom så ofta, för vi har alltid så mycket att göra på helgerna. Så det är kul att dom är här nu. Imorgon har jag en tidig match, jobbigt att behöva gå upp runt halv åtta. Men fan värt det, innebandy för alltid liksom, ja00.

I helgen händer? Ganska tråkiga men viktiga saker faktiskt. Två matcher imorgon, sen kanske träffa kompisar på kvällen framför en film med B&J? Får se vad som händer. På söndag ska jag först gå på gudstjänst (dötrist!) och sen plugga till mitt svenska prov om en vecka! Grammatik, ohyeah... Suger på grammatik. Men börjar jag plugga i tid så får jag kanske in allt i huvudet, smart brud! Måste även göra klart mitt arbete om alla könsjukdomar (haha) till biologin + massa engelska glosor. Varför ska läxor och prov finnas? Döööö, aja godnatt

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är veeeeeel intäää gramatik...? Hihi. Jag vill ha recept!! Haha, och btw, du vaknade fett på fel sida idag.

2011-01-14 @ 21:44:31
URL: http://jjosy.blogg.se/
Postat av: della

svar 1: heheh ja vet, märkte det efter, lite faaaaail sådära

svar 2: hihi men ja skojar ju? :D skoja D:

2011-01-16 @ 17:06:11
URL: http://danielladrab.blogg.se/

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0