To do list



Jag...Är...Så...Himla...Trött!
Det har inte blivit mycket sömn dom två senaste dagarna, idag gick jag upp tidigt för att samla poäng till den där jävla konfirmationen! Har ju valt det själv, men lägret är det jag vill till. :) Nej, men det var ganska kul för prästen var rolig när hon sjöng och det var en superrolig gubbe som pratade jättehögt och sjöng högt också för den delen och artikulerade såå mycket när han sjöng... Hihi han fick mig att skratta!

Vad mer? Jag är så himla trött på allting här i Sverige. Snön som aldrig tar slut, (varför gud, varför??? jag har faktiskt gått i kyrkan två gånger det senaste halvåret!!), kylan, vinterkläder, vantar, mössor, frysa. Jag vill åka utomlands! Jag vill åka och STEKA någonstans med kompisarna och dansa på bardiskar på kvällarna! (hahah), fyfan vilken dröm det vore! Det är en sak som är på min lista "att-göra-innan-jag-fyller-20"!


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sv; kolla tipset som heter "html-grunder", där finns hur du gör det till ett annat typsnitt och mindre osv.

2011-01-02 @ 18:57:06
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här raringar:
Regler: Du får inte skriva någonting dumt om oss eller våra kompisar, vi får din ip-adress och kan amäla dig till polisen eller om du får betala böter.
Ge ingen reklam för din blogg, dom accepterar vi inte.
Du får inte spamma.
Fråga inget; ska vi byta prenumerationer på bloglovin? Vi är inte intresserade.
Annars är det bara att kommentera för fullt! Kom gärna tillbaka hit snart!
Kom ihåg, era kommentarer sätter färg på vår vardag :)

Ditt namn?
Kommenterar du här ofta?

Din mail? (Den publiceras inte)

Har du blogg?

Skriv här raring:

Trackback
RSS 2.0